دوره برگزار شده است.

به نام خدا

دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B)

به همراه کارگاه های تخصصی، پنل تخصصی چگونگی افزایش فروش B2B و پنل پرسش و پاسخ

زمان: چهارشنبه ۶ دی (سمینار و ۳ کارگاه) – ساعت ۹ الی ۱۷  پنجشنبه ۷ دی (سه کارگاه) ۹ الی ۱۶:۳۰

 

فروش و مذاکرات سازمانی، صنعتی یا B2B به فروش و مذاکراتی اطلاق می شود که یک شرکت یا سازمان، با شرکت یا سازمان دیگر مذاکره کرده و محصول یا خدمتی را به آن سازمان یا شرکت می فروشد. با رشد فزاینده بازارهای B2B علاقه شرکت ها به فعالیت در این بازارها رشد چشمگیری پیدا کرده است. با عنایت به این مهم، دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) به همراه کارگاه های تخصصی، پنل تخصصی چگونگی افزایش فروش B2B و پنل پرسش و پاسخ با بهره گیری از اساتید و مدیران بنام و با تجربه این حوزه برگزار می گردد.

با عنایت به این مهم، دومین سمینار تخصصی فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) به همراه کارگاه های تخصصی، پنل تخصصی چگونگی افزایش فروشB2B و پنل پرسش و پاسخ، با بهره گیری از اساتید و مدیران بنام و با تجربه این حوزه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات (B2B) سازمانی علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه شرکت در سمینار و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث:

  1. معرفی و تمایز فروش و مذاکرات B2B با B2C
  2. روش های افزایش فروش در بازارهای B2B
  3. نقش مهم شبکه سازی در فروش سازمانی B2B
  4. رويكرد توسعه فروش مشتري محور ((Account Base Sales Development
  5. تکنیک های غیر قابل مذاکره کردن موضوعات و نحوه برخورد آن، در مذاکرات B2B
  6. نگرش های مختلف به اخلاق در مذاکره و فروش سازمانی
  7. مدیریت پروموشن در فروش صنعتی B2B
  8. سازماندهی و مدیریت تیم های فروش سازمانی B2B
  9. نحوه رضایت سنجی و مدیریت اعتراضات مشتریان سازمانی B2B
  10. فرآیند تصمیم خرید در یک سازمان یا شرکت
  11. استراتژی های ورود به سازمان یا شرکت

 

کارگاه های روز اول

  1. تکنیک های متقاعدسازی در فروش B2B
  2. تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B
  3. بازاریابی و فروش دیجیتال در بازارهای B2B

 

کارگاه های روز دوم

  1. مذاکره و فروش تلفنی B2B
  2. آشنايي با انواع تكنيك هاي پيش بيني فروش در فروش هاي B2B
  3. آشنایی با سیستم های نظارت بر عملکرد سازمان و شبکه فروش B2B

 

دریافت فرم ثبت نام

 

دریافت فرم اسپانسرشیپ

تخفیف ها:

  1. ثبت نام گروهی تا ۳ نفر مشمول ۱۰% و بیش از ۳ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود.
  2. ثبت نام در ۲ کارگاه مشمول ۱۰% ، ۳ کارگاه ۲۰% و بیش از سه کارگاه مشمول ۳۰% تخفیف می باشد.
  3. در صورت ثبت نام در سمینار، ثبت نام در کارگاه ها مشمول ۲۰% تخفیف خواهد شد.
  4. دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر می توانند از %۲۰  تخفیف برخوردار شوند.
  5. ده نفر اول در ثبت نام آنلاین هر برنامه از ۱۵%  و ده نفر نفر دوم از ۱۰%  تخفیف برخوردار خواهند بود.
  6. سقف تخفیف ها ۳۰% می باشد.
  • جهت دریافت کد تخفیف گروهی یا ثبت نام در چند کارگاه با دبیرخانه در تماس باشید.

کد تخفیف ده نفر اول  UT15

کد تخفیف ده نفر دوم UT10

افزایش قیمت – مهم

  • ثبت نام دیرهنگام: ۵ روز مانده به سمینار، کلیه قیمت ها ۱۰% افزایش می یابد.

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

 کانال کارگروه بازرگانی و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

https://t.me/UT_CM

 

کنداکتوردومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی (B2B)

نام برنامه زمان شروع و پایانمدت زمان
پذیرش و پذیرایی 8:20 الی 8:4030 دقیقه
آغاز و خوش آمدگویی 8:40 الی 920 دقیقه
1.جناب آقای فرزین فردیس 9 الی 10:301:30
پذیرایی و توسعه شبکه کاری 10:30 الی 1130 دقیقه
2.جناب آقای مروانی 11 الی 121 ساعت
3.جناب آقای محمد حسین غوثی 12 الی 131 ساعت
نماز، نهار و توسعه شبکه کاری 13 الی 14:301:30
4. جناب آقای اصغر امیری 14:30 الی 15:301 ساعت
پنل تخصصی و پرسش و پاسخ 15:30 الی 17:001:30

 

کنداکتور کارگاه های روز اول - 6 دی ماه 96

نام کارگاهارائه دهندگانزمان شروع و پایانمدت زمان
تکنیک های متقاعدسازی در فروش B2B بابک مروانی9 الی 112 ساعت
بازاریابی و فروش دیجیتال در بازارهای B2Bسید وحید طباطبایی
هاتف خرمشاهی
12 الی 142 ساعت
تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2Bمحمدحسین غوثی14 الی 162 ساعت

 

کنداکتور کارگاه های روز دوم - 7 دی ماه 96

نام کارگاهارائه دهندگانزمان شروع و پایانمدت زمان
مذاکره و فروش تلفنی B2Bاحسان نصیری10 الی 122 ساعت
آشنايي با انواع تكنيك هاي پيش بيني فروش در فروش هاي B2B نوید نادری12:30 الی 14:302 ساعت
آشنایی با سیستم های نظارت بر عملکرد سازمان و شبکه فروش B2B نوید نادری15 الی 172 ساعت

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *