دوره برگزار شده است.

سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ ، مدیریت، کاربردها و ابزارها

به همراه کارگاه های تخصصی

سمینار چهارشنبه ۹ اسفند ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷

کارگاه ها پنجشنبه ۱۷ اسفند و جمعه ۱۸ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۷ – هر کارگاه ۲ ساعت

*دانشگاه صنعتی شریف*

 با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ، این مفاهیم در حوزه مدیریت، کاربرد و ابزارها  محتول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های دیجیتال مارکتینگ است.

چگونگی طراحی کمپین های اثربخش، انتخاب رسانه و محتوای جذاب، چگونگی برونسپاری و انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ یا راه اندازی دپارتمان های دیجیتال مارکتینگ و به کارگیری مشاوران و کارشناسان حرفه ای، بخشی از دغدغه های مدیران کسب و کار در این حوزه است. تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد. در این سمینار به همراه کارگاه های تخصصی در سه حوزه ی مدیریت، کاربرد ها و ابزارها به طور حرفه ای به بحث دیجیتال مارکتنیگ پرداخته می شود.

محورها و  موضوعات:

  1. تعاریف، معرفی ابزارها و آخرین روندها در بازاریابی دیجیتال
  2. مدیریت یکپارچه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و تحلیل نتایج به کمک چارچوب RACE
  3. طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ پربازده (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، محتوا و…)
  4. بودجه بندی کمپین های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال با توجه به بازار هدف
  5. تحلیل نقاط قوت و ضعف ابزارها و روش های متنوع دیجیتال
  6. انتخاب اثربخش ترین روش و ابزار با توجه به ارزش پیشنهادی بازار هدف
  7. چگونگی انتخاب مشاور، انتخاب آژانس و برونسپاری در دیجیتال مارکتینگ
  8. کاربرد تحلیل داده های بزرگ (Big Data) در دیجیتال مارکتینگ
  9. چگونه مدل فکری دیجیتال مارکتینگ را در سازمان خود پیاده کنیم
  10. مدیریت محتوا و رسانه در کمپین های دیجیتال مارکتینگ
  11. مدیریت استراتژیک برند در فضای دیجیتال
  12. فرایند آموزش و تربیت متخصصان و مدیران حرفه ای دیجیتال مارکتینگ
  13. اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال در جهت افزایش فروش(Marketing automation)
  14. نقش استراتژی های بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

 

کارگاه‌های آموزشی:‌

  1. کارگاه تخصصی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  2. کارگاه تخصصی تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
  3. کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  4. کارگاه تخصصی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  5. کارگاه تخصصی اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  6. کارگاه تخصصی تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)
  7. کارگاه تخصصی بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  8. کارگاه تخصصی آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Analytics – Google, Heap, Piwik و…)

تخفیفات و افزایش قیمت:

  1. ثبت نام گروهی تا ۳ نفر مشمول ۱۰% و بیش از ۳ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود.
  2. ثبت نام در ۲ کارگاه مشمول ۱۰% و بیش از ۲ کارگاه مشمول ۲۰% تخفیف می باشد.
  3. در صورت ثبت نام در سمینار، ثبت نام در کارگاه ها مشمول ۲۰% تخفیف خواهد شد.
  4. ثبت نام دیرهنگام: ۵ روز مانده به سمینار، کلیه تخفیف ها حذف می شود.
  5. در صورت واریز وجه پس از برگزاری، ۱۵% به قیمت ها اضافه می گردد.
  6. دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر می توانند از %۲۰  تخفیف برخوردار شوند.
  7. ده نفر اول در ثبت نام آنلاین هر برنامه از ۱۵% و ده نفر نفر دوم از ۱۰%  تخفیف برخوردار خواهند بود.
کد تخفیف ده نفر اول  UT15- این کد تکمیل شد.
کد تخفیف ده نفر دوم UT10

 

  در صورتی که تمایل به ثبت نام، از طریق فرم دارید؛ می توانید فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل به دبیرخانه سمینار ارسال فرمایید.

**دریافت فرم ثبت نام**

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

کانال تلگرام:  https://t.me/UT_CM

وب سایت: www.NaabBusiness.ir

 

 

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *