دوره برگزار شده است.

بسمه تعالی

این سمینار با استقبال بسیار خوب مدیران و علاقمندان به این حوزه، در محل جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

*فیلم و بسته آموزشی این سمینار تخصصی قابل تهیه می باشد*

جهت تهیه فیلم و بسته های آموزشی کارگروه بازرگانی و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، کلیک بفرمایید.

 سمينار كاربردي آشنايي با نرم افزارها و تکنولوژی هاي هوشمند بازاريابي و تبليغات

زمان: دوشنبه ۹ مرداد ساعت ۱۳ الی ۱۹

محل برگزاری: دانشگاه صنعتی شریف

*با حمایت ۷۰ درصدی از شرکت های دانش بنیان*

با توجه به افزایش هزینه استفاده از منابع در فضای رقابتی کسب و کارهای امروزی، استفاده از روش های سنتی و یا سعی و خطا در فرایندهای بازاریابی و تبلیغات، به منزله بالا بردن خطر شکست و نابودی بنگاه های اقتصادی میباشد. بنابراین استفاده از هر ابزاری که هوشمندی استفاده مناسب از منابع سازمانی، بازاریابی و تبلیغات را امکان پذیر نماید امری اجتناب ناپذیر است.

هوشمندی در بازاریابی از مفاهیم نوینی است که امروزه مورد توجه بسیاری از بنگاه های اقتصادی قرار گرفته است. مستقل از اندازه، نوع کسب و کار و صنعت،  بازاریابی هوشمند، روشی برای شناخت عملی بازار و پیش بینی رفتار مصرف کننده، کشف قوانین پنهان و خاص هر کسب و کار (business rules) و نهایتا بهینه سازی تصمیمات کلیدی بازاریابی و فروش محسوب می شود.

با توجه به این مهم این سمینار کاربردی جهت آشنایی با ابزارهای هوشمند بازاریابی و تبلیغات در ایران و جهان طراحی و برگزار می گردد.

در این سمینار کابردی در ابتدا، دکتر حبیبی استاد بازاريابي دانشگاه ايالتي كالیفرنيا و عضو انجمن بازاريابي آمريكا به صورت عملی نمونه هایی از تکنولوژی ها و نرم افزارهای پیشرفته بازاریابی آمریکا را معرفی می کنند.

در ادامه آقای دکتر ناصر پاشاپور نیکو مدیر عامل گروه dnaunion که گروهی از ۱۴ شرکت‌ تخصصی در حوزه‌های بازاریابی و تبلیغات هستند، آخرین ابزارها و نرم افزارهای موجود در ایران که قابل دسترسی هستند را معرفی می نمایند. جناب پاشاپور همچنین دارای نشان عالی رهبر کارآفرین اقتصادی در صنعت تبلیغات در سال ۹۵ و مقام مدیر برتر در حوزه تبلیغات نیز هستند.

در انتهای این سمینار آقای دکتر محمد وکیلی رئیس هیات مدیره شرکت تمهید (مجری سامانه های هوش تجاری) به ساختار و اجزا سامانه بازاریابی هوشمند، الزامات پیاده سازی، مثالهایی از کاربرد های مختلف این سامانه، تجربیات عملی و درس های آموخته در این زمینه خواهند پرداخت.

 

محورها و موضوعات مورد بحث:

  • آشنایی با چگونگی تحقیقات بازار و کمپین تبلیغاتی برند های مطرح دنیا
  • چگونگی استفاده از نرم افزار GFK MRI و BAO ESRI در شناسایی، بخش بندی و هدفگذاری مشتریان
  • نمونه عملی گزارش نرم افزار GFK MRI و BAO ESRI در تحقیقات بازار
  • چگونگی تحلیل و مدیریت عرضه و تقاضا با استفاده از نرم افزار های GFK MRI و BAO ESRI
  • تحلیل و انتخاب بهترین رسانه با استفاده از نرم افزار های GFK MRI و BAO ESRI
  • تحلیل مکانی بازار و مشتریان با استفاده از نرم افزار BAO ESRI
  • آشنایی با معتبرترین منابع اطلاعات دنیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات
  • چگونگی تحلیل رفتار و سبك زندگي مصرف كنندگان با نرم افزارهای هوشمند
  • پايش و بررسي تسهيم بندي هزينه هاي تبلیغات در رسانه هاي مختلف
  • موردکاوری تحقیقات بازار در صنعت خرده فروشی با استفاده از تکنولوژی های جدید
  • چگونگی اندازه گيري ميزان مخاطبين رسانه تلويزيون
  • تحلیل الگوي مصرف خانوار با نرم افزار تحقیقات بازار
  • مطالعه رفتار استفاده از فضاي ديجيتال
  • آشنایی با مفهوم هوش سازمانی
  • شرح مفهوم هوش تجاری (business intelligence)
  • اجزاء اصلی سامانه هوش تجاری (bi)
  • کاربرد هوش تجاری (bi) در بازاریابی و فروش (case study)
  • مثلث بازاریابی هوشمند

 

سخنرانان این سمینار:

آقای دکتر محمد رضا حبیبی:

  • استاد بازاريابي دانشگاه ايالتي كالیفرنيا
  • عضو انجمن بازاريابي آمريكا
  • مشاور ارشد بازاريابي ديجيتال

 جهت دیدن وب سایت سایت دکتر حبیبی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا کلیک بفرمایید.

 آقای دکتر ناصر پاشاپور نیکو:

  • مدیر عامل گروه  dnaunion (گروهی از ۱۴ شرکت‌ تخصصی در حوزه‌های مدیریت ارتباطات بازاریابی، تحقیقات بازار و خدمات بازاریابی)
  • دارنده نشان عالی رهبران کارآفرین
  • دارنده مقام مدیر برتر در حوزه تبلیغات
  • دکترای مدیریت از دانشگاه United International Business School بلژیک
  • کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف

 جهت دیدن وب سایت گروه dnaunion کلیک بفرمایید.

 

 آقای دکتر محمد وکیلی:

  • دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف
  • رئیس هیات مدیره شرکت تمهید (مجری سامانه های bi)
  • رئیس هیات مدیره شرکت طرفه نگار (فروش نرم افزار حسابداری هلو)
  • مشاور بازاریابی و عضو هیات مدیره شرکت هلوبان (خدمات پس از فروش نرم افزار هلو)
  • مشاور و مدرس بازاریابی در سازمانهای مختلف (کاله، همراه اول، سایپا، وزارت بهداشت و…)
  • مدرس دوره های dba و mba

 

تخفیفات:

  • ثبت نام گروهی با بیش از ۳ نفر مشمول ۱۰% تخفیف گروهی خواهد بود.
  • ثبت نام گروهی با بیش از ۵ نفر مشمول ۲۰% تخفیف گروهی خواهد بود.
  • دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر می توانند از %۲۰ تخفیف برخوردار شوند. کد تخفیف دانشجویی: STU (همراه داشتن کارت دانشجویی معتبر هنگام ورود الزامی است.)
  • ۱۵ نفر اول در ثبت نام این سمینار تا تاریخ ۹۶/۵/۲ مشمول ۱۰% تخفیف ثبت نام زودهنگام خواهند بود.

 

در صورتی که تمایل به ثبت نام، از طریق فرم هستید؛ می توانید فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل به دبیرخانه سمینار ارسال فرمایید.

 

دریافت فرم ثبت نام

نمونه گواهینامه بین المللی IQS انگلستان

 

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

 کانال کارگروه بازرگانی و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

https://t.me/UT_CM

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *