دوره برگزار شده است.

هوالرزاق

سمینار تخصصی استراتژی ها و روش های قیمت گذاری و مدیریت تخفیفات

به همراه کارگاه های جانبی

۲۵ بهمن ۹۶ – ۸ الی ۱۸ – جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف

قیمت­ گذاری به عنوان یکی از چهار عنصر آمیخته بازاریابی، امروزه در همه شرکت­ها و سازمان­ها به یک ضرورت تبدیل شده است. شرکت­هایی که قیمت­های درستی را برای محصولات و خدمات خود تعیین می­کنند، می­دانند که قیمت­ گذاری تنها یک موضوع تاکتیکی نیست و باید قابلیت­های قیمت­ گذاری را برای پیاده­ سازی راهبردهای متنوع قیمت­ گذاری به کار گرفت. استفاده از مدل­های متنوع قیمت گذاری و مدیریت تخفیفات می­تواند به طور همزمان درآمد و رضایت مشتری را افزایش داده و شرکت­ها را در فضای رقابتی، پیروز گرداند.

با عنایت به این مهم، سمینار تخصصی استراتژی ها و روش های قیمت گذاری و مدیریت تخفیفات به همراه کارگاه های تخصصی برگزار می گردد.

 سمینار تخصصی استراتژی ها و روش های قیمت گذاری و مدیریت تخفیفات توسط گروه بازاریابی کسب ناب (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) و با حمایت انجمن علمی MBA و انجمن علمی مدیریت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف و با حضور جناب آقای دکتر محسن نظری، مدیر گروه بازرگانی و استاد درس قیمت ­گذاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با بهره گیری از سایر اساتید و مدیران بنام و با تجربه این حوزه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت­ کنندگان در این سمینار علاوه بر بهره­ مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه شرکت در سمینار و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می کنند.

موضوعات و محورهای مورد بحث:
  1. مزیت قیمتی مزیت فراموش شده در شرکت های ایرانی – آقای دکتر محسن نظری
  2. استراتژی های متنوع قیمت گذاری متناسب با بخش بندی بازار- آقای دکتر محسن نظری
  3. حرکت از قیمت گذاری هزینه محور به سمت قیمت گذاری ارزش محور – آقای دکتر محسن نظری
  4. بررسی تاثیر ادراک مشتریان بر استراتژی های قیمت گذاری – آقای دکتر محسن نظری
  5. روش های مدیریت قیمت و تخفیفات در راستای افزایش فروش و سود – آقای علی عیاری
  6. چگونه قابلیت قیمت گذاری کسب و کار خود را افزایش دهیم؟ – آقای سید وحید طباطبائی
  7. قیمت گذاری باکس های تبلیغاتی در رسانه های دیداری و شنیداری – آقای یدالله سیفی
  8. قیمت گذاری خدمات و تفاوت آن با قیمت گذاری کالا – آقای محسن تقوی
  9. نقش برند در قیمت گذاری کالا و خدمات – آقای محسن تقوی
  10. کمی کردن ارزش کالا و خدمات در ذهن مشتری – آقای محسن تقوی
  11. تجربیات قیمت گذاری در زنجیره تامین در حوزه FMCG – آقای نعیم آبادی
  12. روش های نوین قیمت گذاری با استفاده از تحلیل داده های کلان – آقای دکتر احمد خلیلی
  13. ابزارهای و روش های پایش قیمت در بازار هدف – آقای دکتر احمد خلیلی
  14. استراتژی ها و روش های اجتناب از جنگ قیمتی – آقای حامد جعف

 

سخنرانان:
  1. آقای دکتر محسن نظری
  • مدیر گروه بازرگانی و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • استاد درس مدیریت قیمت گذاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  1. آقای علی عیاری
  • مدرس و مشاور حرفه ای فروش و قیمت گذاری با ۲۸ سال سابقه تدریس و فعالیت حرفه ای در این حوزه
  • ۹ سال مدیر بازاریابی خارجی و داخلی شرکت پاکسان
  • ۴ سال معاون بازاریابی و فروش شرکت زرین غزال (دایتی)
  • مترجم کتاب های معتبر در حوزه بازاریابی و فروش
  • ۵۰۰۰ ساعت تدریس در حوزه بازاریابی و فروش در دانشگاه تهران، سازمان مدیریت صنعتی و سازمان گسترش و سایر موسسات معتبر
  1. آقای محسن تقوی
  • مدیر کل استراتژی، هوش و برنامه ریزی تجاری ایرانسل
  • مدیر ارشد حوزه قیمت گذاری در ایرانسل
  1. آقای یدالله سیفی
  • قائم مقام شبکه تلویزیونی ایران کالا
  • مترجم کتاب مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل
  • مدیرکل سابق بازرگانی صدا و سیما
  1. آقای سید وحید طباطبائی
  • مدیر بازاریابی شرکت فرابرد داده های ایرانیان
  • مدرس دانشگاه های خواررزمی و تهران
  • متخصص پشتیبانی فروش سازمانی(B2B) در ایرانسل
  • داور نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • همکار مشاور خارجی پروژه تجاری سازی شرکت مخابرات ابران
  • دانشجوی سال آخر دکترای بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  1. آقای نعیم ابراهیمیان
  • مدیر زنجیره تامین فروشگاه زنجیره­ای افق کوروش
  1. آقای دکتر احمد خلیلی
  • دکترای مدیرت فناوری اطلاعات از دانشگاه تهران
  • مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • مدیر عامل شرکت جادوبی
  • متخصص داده کاوری و هوش تجاری
  1. آقای دکتر امید امیری:
  • مولّف ۱۰ عنوان کتاب در زمينه مناقصات و پيمان ( قیمت گذاری پروژه)
  • ۲۰ سال سابقه معاونت فني و اجرايي، مدير امور قراردادها و پيمان و رسيدگي در شرکت‌هاي پيمانکاري، مهندسي مشاور و کارفرمائي در پروژه‌هاي پالايشگاهي و ابنيه
  • متخصص امور قراردادها، مديريت پيمان و مناقصات
  • دانش آموخته مهندسي عمران و مهندسي و مديريت ساخت
  1. جناب آقای حامد جعفری:
  • مدیر محصولات، خدمات و قیمت گذاری شرکت همراه اول
  • مدیر سابق بازاریابی شرکت پارس آنلاین
  • مشاور ارشد کسب کار در صنعت ICT
  • دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف
  1. جناب آقای صارمی:
  • مدرس دانشگاه
  • مدرس سازمان بورس
  • ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه حسابداری و قیمت تمام شده

 

 در صورتی که تمایل به ثبت نام درسمینار تخصصی استراتژی ها و روش های قیمت گذاری و مدیریت تخفیفات از طریق فرم ثبت نام را دارید کلیک کنید.

دریافت فرم ثبت نام

تخفیفات و افزایش قیمت:

  1. ثبت نام گروهی تا ۳ نفر مشمول ۱۰% و بیش از ۳ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود.
  2. ثبت نام در ۲ کارگاه مشمول ۱۰% و ۳ کارگاه مشمول ۲۰% تخفیف می باشد.
  3. در صورت ثبت نام در سمینار، ثبت نام در کارگاه ها مشمول ۲۰% تخفیف خواهد شد.
  4. سقف تخفیف ها ۲۰% می باشد.
  5. ثبت نام دیرهنگام: ۵ روز مانده به سمینار، کلیه تخفیفات حذف می گردد.

در صورت واریز وجه پس از برگزاری، ۱۵%  به قیمت ها اضافه می گردد.

 

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

کانال تلگرام:  https://t.me/UT_CM

وب سایت:  www.NaabBusiness.ir

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *