ششمین دوره جامع بازاریابی دیجیتال

ششمین دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال

تاریخ برگزاری چهارشنبه ۲، پنجشنبه ۳ و  جمعه ۴ آبان ماه – هر سه روز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸:۳۰

بسمه تعالی

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، موبایل مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.

در این دوره بر آن هستیم تا طی سه روز سفری به دنیای بازاریابی دیجیتال داشته باشیم. در ابتدای این دوره جامع و تخصصی، مفاهیم مورد نیاز برای ورود به بحث بازاریابی دیجیتال و همچنین برنامه ریزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود و پس از آن نکات  مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ توسط مدیران فعال و با تجربه این حوزه بیان می گردد. در ادامه ۱۱ عنوان از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال معرفی می گردد. در انتهای این دوره هم چگونگی استفاده از این ابزارها در طراحی کمپین های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد.

این دوره جامع توسط گروه بازاریابی موسسه کسب ناب و با همکاری گروه بازاریابی دیجیتال دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف طراحی و توسط  موسسه کسب ناب برگزار می گردد.

در پایان این دوره  گواهینامه حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) نیز اعطاء می شود.

 

سرفصل ها:

  1. مفاهیم و برنامه ریزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ (چارچوب RACE)
  2. نکات مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ
  3. آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)
  4. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  5. تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
  6. تبلیغات آنلاین- کلیکی (Online Display Advertising)
  7. بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  8. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  9. ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
  10. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  11. اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  12. کشف مشتریان بالقوه در بازاریابی دیجیتال(lead generation)   
  13. طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)
  14. معرفی ریتارگتینگ(هدفگیری مجدد) یکی از جدید ترین ابزارهای هوشمند سازی دیجیتال مارکتینگ
کنداکتور دوره ششم جامع بزاریابی دیجیتال
کنداکتور دوره ششم جامع بزاریابی دیجیتال

تخفیفات:

  1. ثبت نام گروهی بیش از ۳ نفر مشمول ۲۰% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO
  2. ثبت نام کنندگان گروهی، امکان استقرار استند در محل دوره را هم خواهند داشت.
  3. دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
  4. به ۱۰ نفر اول که ثبت نام آنها تا تاریخ ۲۰ مهر باشد، پکج طلایی به عنوان هدیه تعلق می گیرد.

 

  درصورت تمایل به ثبت نام از طریق فرم، لطفا فرم ثبت نام زیر را تکمیل و ارسال نمایید.
دریافت فرم ثبت نام

 

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸
کانال تلگرام:  https://t.me/UT_CM
وب سایت: www.NaabBusiness.ir