بسمه تعالی

دومین دوره پیشرفته و دوره جامع مجازی دیجیتال مارکتینگ

 

دومین دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال (حضوری) – شامل ۶ کارگاه ۶ ساعته
دوره جامع مجازی دیجیتال مارکتینگ (به صورت فیلم آموزشی) –  شامل ۱۲ کارگاه تخصصی ۲ ساعته

 

تاریخ برگزاری: پنجشنبه۲۹ آذر و جمعه ۳۰ آذر، پنجشنبه ۶ دی و جمعه ۷ دی، پنجشنبه ۱۳ دی و جمعه ۱۴ دی

همه روزها از ساعت ۱۳ الی ۱۹

 

با اعطاء گواهینامه حضور در دوره جامع و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است.هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.

پس از برگزاری موفقیت آمیز ۷ دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال و بنا بر درخواست شرکت کنندگان در این دوره ها، دومین دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال که متشکل از ۶ کارگاه ۶ و دوره جامع مجازی دیجیتال مارکتینگ (به صورت فیلم آموزشی) شامل ۱۲ کارگاه تخصصی ۲ ساعته برگزار می گردد.

تفاوت دوره جامع و دوره پیشرفته در این است که دوره جامع مطالب بیشتری را پوشش می دهد ولی در دوره پیشرفته ابزارها و نرم افزارهای تخصصی با جزئیات بیشتر و به صورت عملی تدریس خواهد شد. در پایان این دوره  گواهینامه حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز اعطاء می شود.

سرفصل های دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال

  1.    طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)
  • انواع کمپین های دیجیتال مارکتینگ برای برندهای تند مصرف
  • کمپین های بر پایه مشارکت کاربران (UGC)
  • کمپین های بر پایه تولید محتوای هیجانی
  • شیوه زمان بندی کمپین های دیجیتال
  • تعیینKPI برای هر دو نوع کمپین
  • ابزارهای اندازه گیریKPI
  • برنامه ریزی خرید رسانه و بودجه بندی پروژه
  • اجرا و مانیتورینگ کمپین
  • اتمام کمپین و اندازه گیریKPI
  1. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) – (تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، توئیتر)
  • آشنایی با شاخص‌های مهم شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با الگوریتم نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • ساخت پروفایل حرفه‌ای در لینکدین
  • استراتژی تولید محتوا متناسب در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  1. تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
  • ایجاد و ساخت اکانت در ادوردز (با رعایت تحریم های ایران)
  • روش ساخت انواعCampaign در داشبورد گوگل ادوردز
  • روش ساختAdgroup در گوگل ادوردز
  • روش تحلیل و انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر
  • روشBid Strategy کمپین ها و کلمات کلیدی
  • آموزش استفاده انتخاب نوع کلمات
  • آموزش ترفند بهینه سازیOptimize کلمات کلیدی
  • روش ساختAds
  • روش ساختAd Extensions
  • تحلیلCTR, CPC, COST
  • روش گزارش گیری از ادوردز
  • روش درآمد به صرفه از گوگل ادوردز
  • روش تحلیل تبلیغات رقبا
  1. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • طراحی گام به گام استراتژی محتوا
  • محتوای مناسب برای کسب و کار
  • داستان‌سرایی تجاری
  • طراحی پرسونا و شخصیت‌یابی
  • تولید محتوا با طوفان فکری
  1. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • تکنیکهای پیشرفته استخراج کلمات کلیدی
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • استراتژی های سئو
  • الگوریتم های گوگل
  • معرفی روشهای سئو منفی و سئو سیاه
  • ابزارهای سئو
  1. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)

گوگل آنالیتیکس:

  • معرفی قالب کلی
  • گزارش‌گیری‌های پایه‌ای
  • تحلیل کمپین و تبدیل
  • جمع‌آوری و پردازش داده
  • مهیاسازی و شخصی‌سازی جمع‌آوری داده
  • ابزارها و تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته
  • ابزارهای پیشرفته مارکتینگ

گوگل تگ‌منیجر:

  •               معرفی قالب کلی
  • مفاهیم کلیدی و نحوه کارکرد
  •            ایونت‌های معمول در یک وب‌سایت و نحوه ثبت داده به وسیله گوگل تگ منیجر
  •              data layer

سرفصل دوره مجازی بازاریابی دیجیتال

  1. مفاهیم و برنامه ریزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ (چارچوب RACE)
  2. نکات مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ
  3. آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)
  4. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  5. تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
  6. تبلیغات آنلاین- کلیکی (Online Display Advertising)
  7. بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  8. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  9. ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
  10. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  11. اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  12. کشف مشتریان بالقوه در بازاریابی دیجیتال(lead generation)   
  13. طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)
  14. معرفی ریتارگتینگ(هدفگیری مجدد) یکی از جدید ترین ابزارهای هوشمند سازی دیجیتال مارکتینگ

 

تخفیفات و افزایش قیمت:
  1. دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر از ۱۵ درصد تخفیف دانشجویی برخوردار خواهند بود. 
  2. ثبت نام گروهی بیش از ۳ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود.
  3. ۵ روز مانده به دوره، کلیه تخفیف ها حذف می شود و در صورت واریز وجه پس از برگزاری، ۱۵% به قیمت ها اضافه می گردد.

 

 درصورت تمایل به ثبت نام از طریق فرم، لطفا فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایید.

دریافت فرم ثبت نام

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

کانال تلگرام:  https://t.me/NaabBusiness

وب سایت: NaabBusiness.ir