سومین دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ

دوره برگزار شده است.

بسمه تعالی

سومین دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ

 

شامل ۶ کارگاه ۶ ساعته

 

تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۱،  چهارشنبه ۱۲و  پنجشنبه ۱۳ تیر – سه شنبه ۱۸، چهارشنبه ۱۹، پنجشنبه ۲۰  تیر –  از ساعت ۱۴ الی ۲۰

 

محل برگزاری: باکس شریف

 

با ارائه گواهینامه مورد تایید ریاست جمهوری و گواهینامه بین المللی MPT اتریش

 

ورود فناوری های دیجیتال ابزارها و روش های بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده و نیازمند آشنایی کسب  و کارها  با این تحول جدید است.هزینه ی پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام  به داشتن تخصص و مهارت و نگاه هوشمندانه برخی از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی – بازاریابی آنلاین) است.

digital marketing

در این دوره تخصصی، سفری ۶ روزه به دنیای حرفه ای دیجیتال مارکتینگ داریم. در ابتدای سفر شما وارد مباحث مهم شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک می شوید و در دنیای پر چالش شبکه های اجتماعی سیری خواهید داشت. در ادامه سفر وارد یک بحث فنی ولی بسیار پرکاربرد و اثربخش می شویم و یاد می گیریم چطور بتوانیم به صورت حرفه ای در گوگل با کم ترین هزینه و با اثربخشی بالا تبلیغات انجام بدهیم.

پس از پشت سر گذاشتن مباحث فنی وارد سفر پرماجرای بازاریابی محتوایی می شویم. در این سفر شما روش تولید و ارائه یک محتوای جذاب و اثربخش را به صورت عملی فرا خواهید گرفت. حال نوبت این است که بدانید چطور می توانید در موتورهای جستجو وب سایت خود را به  صفحات اول بیاورید.

در کارگاه سئو شما آخرین اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را فرا خواهید گرفت. در انتهای این سفر جذاب شما یاد می گیرید چطور نتایج فعالیت و کمپین های دیجیتال مارکتینگ خود را تحلیل و ارزیابی کنید و بتوانید اثربخشی آن را افزایش دهید.

 

سومین دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، که متشکل از ۶ کارگاه ۶ ساعته است، پس از برگزاری موفقیت آمیز ۷ دوره جامع و ۲ دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، برگزار می گردد. در دوره پیشرفته  سعی می شود ابزارها و نرم افزارهای تخصصی با جزئیات بیشتر و به صورت عملی تر تدریس شود.

 

این دوره توسط فارغ التحصیلان با تجربه دانشگاه صنعتی شریف طراحی و هدایت می شود. مدرسین این دوره از مدیران و اساتید باتجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خودشان به صورت عملی کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند.

 

افتخار این را داشته ایم که تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از مدیران و علاقمندان به دیجیتال مارکتینگ در دوره های دیجیتال مارکتینگ گروه بازاریابی کسب ناب شرکت نمایند. جهت عضویت در گروه دیجیتال مارکتینگ می توانید بر لینک زیر کلیک فرمایید.

* گروه تخصصی دیجیتال مارکتنیگ*

 

سرفصل های دوره پیشرفته:

 

۱.    بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) – لینکدین و توئیتر

·       آشنایی با شاخص‌های مهم و استراتژی تبلیغات در لینکدین و توئیتر

·       استراتژی تولید محتوا متناسب در لینکدین و توئیتر

·      آشنایی با لینکدین و ساخت پروفایل حرفه‌ای در آن

·      بازاریابی و تبلیغات در لینکدین

·      آشنایی و ساخت پروفایل حرفه ای در توئیتر

·      بازاریابی و تبلیغات در توئیتر

 

۲.    بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) –  اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام

·       آشنایی با شاخص‌های مهم و استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام

·       استراتژی تولید محتوا متناسب در اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام

·      آشنایی با اینستاگرام و فیس بوک و ساخت پروفایل حرفه ای در آن

·      بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک

·     چگونگی بازاریابی و تبلیغات  در تلگرام

 

۳.   تبلیغات در گوگل (Google Ads)

·       ایجاد و ساخت اکانت در ادوردز (با رعایت تحریم های ایران)

·       روش ساخت انواع Campaign در داشبورد گوگل ادوردز

·       روش ساخت Adgroup در گوگل ادوردز

·       روش تحلیل و انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر

·       روش Bid Strategy کمپین ها و کلمات کلیدی

·       آموزش استفاده انتخاب نوع کلمات

·       آموزش ترفند بهینه سازی Optimize کلمات کلیدی

·       روش ساخت Ads

·       روش ساخت Ad Extensions

·       تحلیل CTR, CPC, COST

·       روش گزارش گیری از ادوردز

·       روش درآمد به صرفه از گوگل ادوردز

·       روش تحلیل تبلیغات رقبا

 

۴.    بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

·       طراحی گام به گام استراتژی محتوا

·       محتوای مناسب برای کسب و کار

·       داستان‌سرایی تجاری

·       طراحی پرسونا و شخصیت‌یابی

·       تولید محتوا با طوفان فکری

 

۵.    بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)

·       تکنیکهای پیشرفته استخراج کلمات کلیدی

·       سئو داخلی

·       سئو خارجی

·       استراتژی های سئو

·       الگوریتم های گوگل

·       معرفی روشهای سئو منفی و سئو سیاه

·       ابزارهای سئو

 

۶.     گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)

– گوگل آنالیتیکس:

·       معرفی قالب کلی

·       گزارش‌گیری‌های پایه‌ای

·       تحلیل کمپین و تبدیل

·       جمع‌آوری و پردازش داده

·       مهیاسازی و شخصی‌سازی جمع‌آوری داده

·       ابزارها و تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته

·       ابزارهای پیشرفته مارکتینگ

– گوگل تگ‌منیجر:

·       معرفی قالب کلی

·       مفاهیم کلیدی و نحوه کارکرد

·       ایونت‌های معمول در یک وب‌سایت و نحوه ثبت داده به وسیله گوگل تگ منیجر

·       data layer

 

 تخفیفات:  

  • دانشجویان محترم از ۱۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
  • ثبت نام گروهی بیش از ۳ نفر مشمول ۱۰% و بیش از ۴ نفر مشمول ۲۰ % تخفیف گروهی خواهد بود.
  • ثبت نام کنندگان گروهی بیش از ۴ نفر، امکان استقرار استند در محل دوره را هم خواهند داشت.

درصورت تمایل به ثبت نام از طریق فرم، لطفا فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایید.

**دریافت فرم ثبت نام**

 

 

۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷   ۸۹۷۸۶۱۴۸  

 NaabBusiness.ir  

 https://t.me/NaabBusiness  

NaabBusiness  

نمونه گواهینامه فارسی دوره:

نمونه گواهینامه بین المللی دوره: