بسمه تعالی

سومین دوره پیشرفته حضوری دیجیتال مارکتینگ

شامل ۶ کارگاه ۶ ساعته

تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۱،  چهارشنبه ۱۲و  پنجشنبه ۱۳ تیر – سه شنبه ۱۸، چهارشنبه ۱۹، پنجشنبه ۲۰  تیر –  از ساعت ۱۵ الی ۲۱

محل برگزاری: جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

 

با ارائه گواهینامه مورد تایید ریاست جمهوری و گواهینامه بین المللی MPT اتریش

 

ورود فناوری های دیجیتال ابزارها و روش های بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده و نیازمند آشنایی کسب  و کارها  با این تحول جدید است.هزینه ی پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام  به داشتن تخصص و مهارت و نگاه هوشمندانه برخی از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی – بازاریابی آنلاین) است.

پس از برگزاری موفقیت آمیز ۷ دوره جامع و ۲ دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، سومین دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، که متشکل از ۶ کارگاه ۶ ساعته است،  برگزار می گردد. در دوره پیشرفته  سعی می شود ابزارها و نرم افزارهای تخصصی با جزئیات بیشتر و به صورت عملی تر تدریس شود.

مدرسین این دوره از مدیران و اساتید باتجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خودشان به صورت عملی کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند. این اساتید در ارزشیابی های صورت گرفته شده طی برگزاری دوره های متعدد، ارزیابی مثبت داشته اند.

سرفصل های دوره پیشرفته:

  ۱.      طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ

·       انواع کمپین های دیجیتال مارکتینگ برای برندهای تند مصرف

· کمپین های بر پایه مشارکت کاربران (UGC)

· کمپین های بر پایه تولید محتوای هیجانی

·       شیوه زمان بندی کمپین های دیجیتال

·       تعیین KPI برای هر دو نوع کمپین

·       ابزارهای اندازه گیری KPI

·       برنامه ریزی خرید رسانه و بودجه بندی پروژه

·       اجرا و مانیتورینگ کمپین

·       اتمام کمپین و اندازه گیری KPI

 

۲.     بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) – (تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، توئیتر)

·       آشنایی با شاخص‌های مهم شبکه‌های اجتماعی

·       آشنایی با الگوریتم نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی

·       ساخت پروفایل حرفه‌ای در لینکدین

·       استراتژی تولید محتوا متناسب در شبکه‌های اجتماعی

·       استراتژی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

 

۳.    تبلیغات در گوگل (Google AdWords)

·       ایجاد و ساخت اکانت در ادوردز (با رعایت تحریم های ایران)

·       روش ساخت انواع Campaign در داشبورد گوگل ادوردز

·       روش ساخت Adgroup در گوگل ادوردز

·       روش تحلیل و انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر

·       روش Bid Strategy کمپین ها و کلمات کلیدی

·       آموزش استفاده انتخاب نوع کلمات

·       آموزش ترفند بهینه سازی Optimize کلمات کلیدی

·       روش ساخت Ads

·       روش ساخت Ad Extensions

·       تحلیل CTR, CPC, COST

·       روش گزارش گیری از ادوردز

·       روش درآمد به صرفه از گوگل ادوردز

·       روش تحلیل تبلیغات رقبا

 

۴.    بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

·       طراحی گام به گام استراتژی محتوا

·       محتوای مناسب برای کسب و کار

·       داستان‌سرایی تجاری

·       طراحی پرسونا و شخصیت‌یابی

·       تولید محتوا با طوفان فکری

 

۵.    بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)

·       تکنیکهای پیشرفته استخراج کلمات کلیدی

·       سئو داخلی

·       سئو خارجی

·       استراتژی های سئو

·       الگوریتم های گوگل

·       معرفی روشهای سئو منفی و سئو سیاه

·       ابزارهای سئو

 

۶.    گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)

گوگل آنالیتیکس:

·       معرفی قالب کلی

·       گزارش‌گیری‌های پایه‌ای

·       تحلیل کمپین و تبدیل

·       جمع‌آوری و پردازش داده

·       مهیاسازی و شخصی‌سازی جمع‌آوری داده

·       ابزارها و تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته

·       ابزارهای پیشرفته مارکتینگ

گوگل تگ‌منیجر:

·       معرفی قالب کلی

·       مفاهیم کلیدی و نحوه کارکرد

·       ایونت‌های معمول در یک وب‌سایت و نحوه ثبت داده به وسیله گوگل تگ منیجر

·       data layer

 

 تخفیفات:  

  1. دانشجویان محترم از ۲۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
  2. ثبت نام گروهی بیش از ۲ نفر مشمول ۱۰% تخفیف گروهی خواهد بود. GR10
  3. ثبت نام گروهی بیش از ۳ نفر مشمول ۲۰% تخفیف گروهی خواهد بود. GR20
  4. ثبت نام کنندگان گروهی بیش از ۳ نفر، امکان استقرار استند در محل دوره را هم خواهند داشت.

 

 درصورت تمایل به ثبت نام از طریق فرم، لطفا فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایید.
دریافت فرم ثبت نام
تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸
کانال تلگرام:  https://t.me/NaabBusiness