نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ

نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ

 

۳۰ ساعت آموزش آنلاین (وبینار، فیلم و اسلاید های آموزشی)

 

تاریخ برگزاری :

۱۳ الی ۳۱ اردیبهشت ۹۹

شنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰

دوشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰

 

با ارائه گواهینامه حضور و گواهینامه موسسه MPT اتریش

بسمه تعالی

ورود فناوری های دیجیتال مارکتینگ ابزارها و روش های بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده و نیازمند آشنایی کسب  و کارها  با این تحول جدید است. نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ هزینه ی پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام  به داشتن تخصص و مهارت و نگاه هوشمندانه برخی از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی – بازاریابی آنلاین) است.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ویدیو مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار ها را در فرایند بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.

 

در این دوره بر آن هستیم تا سفری به دنیای دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؛ سفری جذاب که به امید خدا کسب و کار شما را متحول خواهد کرد. در شروع این سفر شما با اصول و مبانی دیجیتال مارکتنیگ آشنا خواهید شد. در ادامه این سفر شما مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال را فراخواهید گرفت. در انتهای این سفر هم شما با چگونگی طراحی کمپین های دیجیتال مارکتنیگ و نحوه تحلیل و ارزیابی آن آشنا خواهید شد.

 

 اساتید و سایر شرکت کنندگان ما، پس از این سفر نیز همراه شما هستند و شما را همراهی می کنند. برای همراه شدن با ما، کافی هست در گروه تخصصی دیجیتال مارکتنیگ عضو شده تا بتوانید از نظرات ارزشمند آنها استفاده نمایید.

 

 

در این دوره سعی کردیم مباحث پرکاربرد و عملی به همراهان عزیز تقدیم گردد. این دوره که برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می گردد یک تغییر مهم دیگر نیز داشته است. در این دوره زمان  برخی از کارگاه هایی که نیاز به زمان بیشتری داشته اند را افزایش داده ایم. با این تغییر که در نظرسنجی های متعدد درخواست گردیده بود، بازدهی دوره بهتر می شود.

 

 

این دوره توسط فارغ التحصیلان با تجربه دانشگاه صنعتی شریف طراحی و هدایت می شود. برخی از مدرسین این دوره از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و سایر اساتید از مدیران و اساتید باتجربه این حوزه هستند که در حوزه تخصصی خودشان به صورت عملی و حرفه ای کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند. این اساتید در ارزشیابی های صورت گرفته شده طی برگزاری دوره های متعدد، ارزیابی بالایی داشته اند.

 

 

 

استفاده از وبینار بدون نیاز به هرگونه نرم افزار و افزونه و تنها با ورود به لینک اعلام شده می باشد.

 

سرفصل های دوره:

  1.  مبانی و اصول دیجیتال مارکتینگ
  2.  کشف مشتریان بالقوه (lead generation)
  3. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) – (لینکدین و توئیتر)
  4. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) (اینستاگرام و تلگرام)
  5. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  6. تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising) – (کلیکی، بنری،  همسان، هدف گذاری مجدد و پوش نوتیفیکیشن)
  7. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  8. تبلیغات در گوگل – ادوردز (Google Ads)
  9. اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  10. طراحی کمپین های اثر بخش دیجیتال مارکتینگ
  11. ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
  12. تحلیل و آنالیز داده دردیجیتال مارکتنیگ – گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

 

پوستر نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ

 

زمان بندی دوره نهم دیجیتال مارکتینگتخفیفات:

  • ثبت نام گروهی بیش از ۲ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO15
  • ثبت نام گروهی بیش از ۴ نفر مشمول ۲۰ % تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GR020
  • ثبت نام گروهی بیش از ۶ نفر مشمول ۲۵ % تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GR025
  • دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از ۲۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU

نکته: به ثبت نام کنندگان گروهی بیش از ۴ نفر ۱۶ ساعت فیلم آموزشی نیز هدیه داده خواهد شد.

 

۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷ 

  ۸۹۷۸۶۱۴۸ 

۰۹۱۹۹۹۲۰۶۸۵

https://t.me/NaabBusiness 

 

 

 

نمونه گواهی نامه ها:

 

 

 

 

برگزاری هشتمین دوره جامع دیجیتال مارکتینگ