دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال

دوره برگزار شده است.

دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال

شامل ۶ کارگاه پیشرفته ۶ ساعته بازاریابی دیجیتال

 

تاریخ برگزاری : سه شنبه ۱۷، چهارشنبه ۱۸ و پنجشنبه ۱۹ مهر – سه شنبه ۲۴، چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ مهر

روز های سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵

با اعطاء گواهینامه حضور در دوره جامع و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا

 

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید  است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.

پس از برگزاری موفقیت آمیز ۶ دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال و بنا بر درخواست شرکت کنندگان در این دوره ها، دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال که متشکل از ۶ کارگاه ۶ ساعته است توسط گروه بازاریابی موسسه کسب ناب طراحی و برگزار می شود.

تفاوت دوره جامع و دوره پیشرفتهدر این است که در دوره پیشرفته ابزارها و نرم افزارهای تخصصی با جزئیات بیشتر و به صورت عملی تدریس خواهد شد. در پایان این دوره  گواهینامه حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) نیز اعطاء می شود.

 

 عناوین کارگاه ها و سرفصل دوره :

  1. طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)
  • انواع کمپین های دیجیتال مارکتینگ برای برندهای تند مصرف
    • کمپین های بر پایه مشارکت کاربران (UGC)
    • کمپین های بر پایه تولید محتوای هیجانی
  • شیوه زمان بندی کمپین های دیجیتال
  • تعیین KPI برای هر دو نوع کمپین
  • ابزارهای اندازه گیری KPI
  • برنامه ریزی خرید رسانه و بودجه بندی پروژه
  • اجرا و مانیتورینگ کمپین
  • اتمام کمپین و اندازه گیری KPI
  1. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) – (تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، توئیتر)
  • آشنایی با شاخص‌های مهم شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با الگوریتم نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • ساخت پروفایل حرفه‌ای در لینکدین
  • استراتژی تولید محتوا متناسب در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  1. تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
  • ایجاد و ساخت اکانت در ادوردز (با رعایت تحریم های ایران)
  • روش ساخت انواع Campaign در داشبورد گوگل ادوردز
  • روش ساخت Adgroup در گوگل ادوردز
  • روش تحلیل و انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر
  • روش Bid Strategy کمپین ها و کلمات کلیدی
  • آموزش استفاده انتخاب نوع کلمات
  • آموزش ترفند بهینه سازی Optimize کلمات کلیدی
  • روش ساخت Ads
  • روش ساخت Ad Extensions
  • تحلیل CTR, CPC, COST
  • روش گزارش گیری از ادوردز
  • روش درآمد به صرفه از گوگل ادوردز
  • روش تحلیل تبلیغات رقبا
  1. بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • طراحی گام به گام استراتژی محتوا
  • محتوای مناسب برای مراحل سفر مشتری
  • داستان‌سرایی تجاری
  • طراحی پرسونا و شخصیت‌یابی
  • تولید محتوا با طوفان فکری
  1. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • تکنیکهای پیشرفته استخراج کلمات کلیدی
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • استراتژی های سئو
  • الگوریتم های گوگل
  • معرفی روشهای سئو منفی و سئو سیاه
  • ابزارهای سئو
  1. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)

گوگل آنالیتیکس:

  • معرفی قالب کلی
  • گزارش‌گیری‌های پایه‌ای
  • تحلیل کمپین و تبدیل
  • جمع‌آوری و پردازش داده
  • مهیاسازی و شخصی‌سازی جمع‌آوری داده
  • ابزارها و تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته
  • ابزارهای پیشرفته مارکتینگ

گوگل تگ‌منیجر:

  • معرفی قالب کلی
  • مفاهیم کلیدی و نحوه کارکرد
  • ایونت‌های معمول در یک وب‌سایت و نحوه ثبت داده به وسیله گوگل تگ منیجر
  • data layer

مدرسان و سخنرانان:

  1.  میرهادی رادی: مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف – مشاور دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی گلرنگ
  2. رضا شیرازی مفرد: موسس و مدیر وب سایت های وب ۲۴ و سئو ۲۴ – مشاور و مدرس حرفه ای سئو
  3. حامد توفیقی: مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله)
  4. مهدی فروغی: فارغ التحصیل MBA از دانشکده مدیریت دانشگاه شریف، مدیر بازاریابی بیمیتو
  5. بابک نقاش: مدرس و مشاور ارشد تولید و بازاریابی محتوا
  6. علیرضا صفری- تهیه کننده اولین برنامه تخصصی دیجیتال مارکتینگ- مدرس حرفه ای شبکه های اجتماعی
  7. امیر حسین امیری – مدرس حرفه ای و مجری پروژه های گوگل ادوردز – مشاور ارشد گوگل ادوردز

 

سمینار آشنایی با دیجیتال مارکتینگ – چهارشنبه ۱۱ مهر ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹- دانشگاه صنعتی شریف

در این سمینار شرکت کنندگان به طور اجمالی با مباحث دیجیتال مارکتینگ آشنا می شوند. 

تخفیفات:

  1. ثبت نام گروهی بیش از ۳ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO
  2. ثبت نام کنندگان گروهی، امکان استقرار استند در محل دوره را هم خواهند داشت.
  3. دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
  4. به ۱۰ نفر اول که ثبت نام آنها تا تاریخ ۸ مهر باشد، پکج طلایی به عنوان هدیه تعلق می گیرد.

 

  درصورت تمایل به ثبت نام از طریق فرم هستید، لطفا فرم ثبت نام زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

**دریافت فرم ثبت نام**

محل برگزاری دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال
محل برگزاری دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال

 

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

کانال تلگرام:  https://t.me/UT_CM

وب سایت: www.NaabBusiness.ir 

ردیف نام کارگاه استاد زمان
1طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation) آقای میرهادی رادی- آقای حامد توفیقیسه شنبه 17 مهر از ساعت 13 الی 19
2 بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)- (تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، توئیتر) آقای علیرضا صفریچهارشنبه – 18 مهر از ساعت 13 الی 19
3 تبلیغات در گوگل (Google AdWords) آقای امیرحسین امیریپنجشنبه – 19 مهر از ساعت 8:30 الی 14:40
4بازاریابی محتوایی (Content Marketing) آقای بابک نقاش سه شنبه 24 مهر از ساعت 13 الی 19
5بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) آقای رضا شیرازیچهارشنبه 25 مهر از ساعت 13 الی 19
6 گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) آقای مهدی فروغیپنجشنبه 26 مهر از ساعت 8:30 الی 14:30