دوره برگزار شده است.

برای دانلود محتوای آموزشی این دوره می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

به نام خدا

سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی(سازمانی) B2B

سمینار به همراه ۸ کارگاه تخصصی، پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی و برگزاری جلسات مذاکره B2B

بازاریابی، فروش، مذاکره، تبلیغات، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ

۳-۲-۱ اسفند ۹۷ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸:۳۰ – جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

با ارائه گواهینامه مورد تایید ریاست جمهوری

سومین سمینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B

بازاریابی و فروش B2B یا بازاریابی و فروش صنعتی،سازمانی، شرکتی یا بین بنگاهی به عنوان یکی از روش های مهم در بازاریابی و فروش شناخته می شود. در این روش بازاریابی و فروش، کسب و کارها، محصولات و خدمات کسب و کارهای دیگر را به آنها ارائه می دهند.

 

در حقیقت در این روش بازاریابی و فروش، مشتریان و خریداران، افراد عادی نیستند؛ بلکه خودشان دارای کسب و کار مستقل هستند. اگر مشتریان کسب و کار از افراد عادی جامعه باشند، باید با روش بازاریابی مصرفی محصولاتش را به مصرف کنندگان بفروشد. بازاریابی صنعتی پیچیده تر از بازاریابی مصرفی است. در بازاریابی و فروش B2B، افراد باید با ریزه کاری ها و نکات این کار آشنا باشند تا بتوانند محصولاتشان را به خوبی به افراد معرفی کنند و به فروش برسانند.

 

در بازاریابی و فروش صنعتی B2B، فروش محصولات و خدمات، معمولا فروشی فنی است و به صورت منطقی انجام می شود. یعنی باید برای فروش محصولات، اطلاعات دقیقی از محصول و ویژگی های فنی آن به خریدار داده شود تا بتواند برای خرید محصول تصمیم گیری کند.

 

در بازاریابی صنعتی، همکاری بین فروشنده و مشتری از لحظه معرفی و فروش آغاز می شود و تا بعد از خرید محصول نیز ادامه دار خواهد بود. خریداران صنعتی معمولا محصولات مختلف را با دلایل کاملا منطقی می خرند و نه فقط به قیمت محصول، بلکه به کیفیت آن، موقعیت آن در بازار، میزان پشتیبانی از محصول و خدمات پس از فروش محصول نیز توجه می کنند.

 

با توجه به تخصصی و پیچیده تر بودن بازارهای B2B و همچنین توسعه ابزارها، روش ها و بازارهای جدید داخلی و بین المللی، لازم است کسب و کارهای B2B با مهارت ها، ایده ها و ابزارهای جدید آشنا شده تا بتوانند در شرایط رکود، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنند.

با عنایت به این مهم، تلاش خود را کرده ایم تا سومین سمینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B  به همراه ۸ کارگاه تخصصی و پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی را بصورت متفاوت برگزار کنیم.

 

 این رویداد تخصصی پس از برگزاری موفق دو سمینار تخصصی در این حوزه، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، امسال در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و با حمایت کمیته مدیریت و اقتصاد انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف برگزار می شود.

 

در رویداد سوم که حرفه ای تر و در سه روز برگزار می گردد؛ علاوه بر مباحث فروش و مذاکره مباحث تحقیقات بازار، تبلیغات، برندینگ، استفاده از ابزارهای اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و نحوه حضور در بازارهای بین المللی B2B، مورد بحث قرار می گیرد. در سومین سمینار سعی شده از حضور کارآفرینان و مدیران موفق این حوزه جهت انتقال تجربیات ارزنده آنها استفاده شود. 

 

موضوعات سمینار:

  1. روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین المللی
  2. تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی
  3. تبلیغات و ارتباطات بازاریابی اثربخش در بازارهای B2B
  4. برندسازی و معماری برند کسب و کارهای B2B
  5. بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B
  6. نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B
  7. آشنایی با وبسایت های B2B بین المللی (علی بابا و…)
پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی با حضور کارآفرینان و مدیران موفق صنعت B2B
مدیر پنل: جناب آقای دکتر غوثی
اعضاء پنل:

·       آقای مهندس داور پناه: رییس هیئت مدیره گروه صنعتی دلتا (ایران- ایتالیا) – کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B

·       آقای مهندس سعید زکایی: مدیر عامل پارسا پلیمر شریف – تنها برنده جایزه صنعت ساز دکتر شیخ زین الدین – کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B

·       آقای مهدی رضایی: فارغ التحصیل MBA از مدرسه مدیریت هلند- مدیرعامل شرکت صباح عراق

 

 

 

 

 

کارگاه های تخصصی:

  1. تحقیقات بازار در بازارهای B2B
  2. بازاریابی داده محور در بازارهای B2B
  3. تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B
  4. نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B
  5. بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در بازارهای B2B
  6. افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتال (lead generation)
  7. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب و کار های B2B
  8. نقش “marketplace” در افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات B2B 

 

 

تخفیفات:

۱.       تخفیف زودهنگام تا تاریخ ۱۷ بهمن، شامل ۲۵% و ۲۳ بهمن شامل ۲۰% تخفیف زودهنگام خواهد بود. کد تخفیف E20 و E25

۲.       ثبت نام گروهی از ۲ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO15

۳.       ثبت نام گروهی  از ۳ نفر مشمول ۲۰ % تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GR020

۴.       دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از ۲۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU20

 

*** درصورت تمایل به ثبت نام از طریق فرم، لطفا فرم ثبت نام زیر را تکمیل و ارسال نمایید.***

دریافت فرم ثبت نام

 

اولین سمینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی B2B
اولین سمینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی B2B
دومین سمینار مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی B2B

 

کارگاه های دومین سمینار تخصصی مدیریت فروش و مذاکرات سازمانی(B2B)

 

تلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

کانال تلگرام:  https://t.me/NaabBusiness

وب سایت: .NaabBusiness.ir 

     

چرا در این رویداد تخصصی شرکت کنم؟

در سالهای اخیر، بازارهای B2B رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشته اند و بسیاری از شرکت ها، به فعالیت در این بازارها علاقه مند شده اند. با توجه به تخصصی و پیچیده تر بودن بازارهای B2B و همچنین توسعه ابزارها، روش ها و بازارهای جدید داخلی و بین المللی، لازم است کسب و کارهای B2B با مهارت ها، ایده ها و ابزارهای جدید آشنا شده تا بتوانند در شرایط رکود، موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنند.

 

در این رویداد حرفه ای سعی شده مباحث روز و مورد نیاز کسب و کارهای B2B (ورود به بازارهای بین المللی، تحقیقات بازار، تبلیغات، برندینگ، استفاده از ابزارهای اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و...) با حضور اساتید داخلی، بین المللی و مدیران با تجربه ارائه گردد.

 

 

تمام موضوعات و اطلاعات در سمینار تخصصی مدیریت مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B به صورت کاملا ساده و کاربردی به شما آموزش داده می شود تا شما بتوانید از مطالب این سمینار به خوبی استفاده کنید و دانسته های خود را عملی کنید.

ما به شما آموزش می دهیم چگونه در بازارهای جهانی حضور داشته باشید، چگونه برای محصولات و خدمات خود مشتری پیدا کنید، چگونه اعتماد مشتریان را جلب کنید، به چه روشی با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید، چگونه جلسات کاری حرفه ای برگزار کنید، با چه تکنیک هایی رایزنی کنید، چگونه جلسات را به سمت عقد قرارداد هدایت کنید و چگونه پشتیبان مشتریان خود باشید.

 

ما به شما آموزش می دهیم که به عنوان یک مدیر فروش صنعتی و سازمانی، دانش و اطلاعات کافی درباره محصولات و خدمات خود را به دست بیاورید تا بتوانید مشتریان و خریداران را به خوبی متقاعد کنید. همچنین به شما یاد می دهیم بعد از فروش محصولات، به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه دهید و مشکلات و نیازهای آنها را برطرف کنید. مطمئن باشید که با استفاده از روش های گفته شده می توانید تعداد زیادی مشتری جدید پیدا کنید و آنها را به خریداران مشتاق و وفادار خود تبدیل کنید.

 

بسیاری از شرکت‌ها از پیچیدگی ابزارهای دیجیتال و سرعت بالای نفوذ آن در بازارهای B2B اطلاعی ندارد. در این رویداد تخصصی سعی شده مباحث مهم بازاریابی دیجیتال به شرکت کنندگان آموزش داده شود.

 

سرعت رشد وب سایت ها یا مارکت پلیس های B2B و تغییر رفتار مصرف کنندگان صنعتی باعث شده فروش اینترنتی در بازارهای B2B هم افزایش یابد. در این رویداد حرفه ای سعی شده از زوایای مختلف به این موضوع پرداخت شود.

 

با توجه به رکود حاکم بر کشور و افزایش قیمت دلار ورود به بازارهای بین المللی می تواند برای شرکت ها جذاب باشد. نکته حائز اهمیت این است که حضور بازارهای بین المللی باید با دقت و مهارت مورد نیاز انجام گیرد.

 

در این رویداد شما می توانید با فنون تحقیقات بازار، تبلیغات و برندینگ در بازارهای B2B آشنا شوید.