دوره برگزار شده است.

بسمه تعالی

 

دوره پیشرفته لینکـدیـن و توییـتـر

۶ ساعت آموزش تخصصی و کاربردی آنلاین (وبینار، فیلم و اسلاید های آموزشی)

یک شنبه  ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۸ الی ۲۰ – جلسه اول رایگان

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۲۰ – جلسه دوم و سوم

 

 

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای مخصوص کسب و کار است. محتوای این شبکه اجتماعی کاملا کاری است و باید با شغل و کسب و کارتان مرتبط باشد.

با ایجاد پروفایل در لینکدین، شبکه مخاطبین حرفه ای خود را گسترش می دهید و با دیگر شرکت ها، مدیران و کارمندان ارتباط برقرار می کنید. لینکدین رزومه آنلاین شماست.

بهترین مکان برای به روز شدن اطلاعات شما در مورد کسب و کارتان است. آنچه را می دانید به اشتراک می گذارید و آنچه را نمیدانید جستجو می کنید.

در گروه های لینکدین شما می توانید با افرادی که به شما و کسب و کارتان کمک خواهند کرد، ارتباط برقرار کنید.

شرکت ها می توانند صفحه اختصاصی خود را ایجاد کنند و خود را در معرض دید دیگر کاربران قرار دهند و فعالیت های خود را به اشتراک بگذارند.

در لینکدین موقعیت های شغلی موجود در سازمانها قرار داده میشه و مدیران نیروی کار مورد نیاز خود را به دست می آورند.

لینکدین یک شبکه کاری جهانی است و همه کارفرمایان در سراسر جهان می توانند رزومه شما را ببینند، همچنین اگر می خواهید کاری در جای دیگر جهان را شروع کنید بهترین جا برای جستجوی شماست.

 

 

یک شرکت، برای ارتقاء میزان ارتباط خود با مشتریان از توییتر استفاده می‌کند، از این طریق محبوبیت خود را نسبت به رقبا بالا برده و مانند یک باشگاه مشتریان از مشتریان بالقوه خود استقبال می‌کند، زیرا آن شرکت هم بعد از ساختن یک حساب کاربری، یک توییتری است و می‌تواند از ابزارهای مختلفی مانند طنز، نکته سنجی و هشتگ‌های روز حرفی برای گفتن داشته باشد که مخاطب را توسط محتوای خود جذب کند.

یکی دیگر از کاربردهای توییتر استفاده از آن در دیجیتال مارکتینگ است. توییتر علاوه بر اینکه خود درازای مبلغی توییت‌ها را به مخاطبان هدف‌گذاری شده نمایش می‌دهد، پایگاهی برای جذب مخاطب توسط محتوا هم هست. محتوای درجه‌یک مخاطبین درجه‌یک را جذب می‌کند و محبوبیت را افزایش می‌دهد. بنابراین توییتر بستری مناسب برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فراهم آورده که در آن می‌توان به‌طور مستقیم از سلبریتی‌ها و افراد محبوب کمک گرفت و پیام خود را از زبان آن‌ها و با ادبیات مناسب  به مخاطبان رساند.

 

   کاربردهای لینکدین و توییتر در:

  • کسب و کارهای کوچک
  • کسب و کارهای بزرگ و سازمانی
  • کسب درآمد شخصی (Freelance)
  • بازاریابی B2C
  • بازاریابی B2B
  • بازاریابی بین المللی
  • برندسازی شخصی
  • روابط عمومی آنلاین
  •  وب برندینگ
  • شبکه سازی و بروکری
  • استخدام و جذب و همکاری

 

  سرفصل مباحث :

۱- ثبت نام در لینکدین

۲- هدف گذاری در لینکدین به کمک ICP,ABM

۳- کسب درآمد از لینکدین

۴- ایجاد رزومه تخصصی در لینکدین

۵- تکمیل پروفایل شخصی

۶- بهینه سازی پروفایل شخصی در لینکدین

۷- بهینه سازی پروفایل در گوگل

۸- ایجاد صفحه شرکتی و صفحات دپارتمانی

۹- بهینه سازی صفحه شرکتی و صفحات دپارتمانی

۱۰- شبکه سازی و کانکشن گیری سریع

۱۱- محتوا گذاری در لینکدین

۱۲- بهینه سازی محتوای لینکدین در گوگل

۱۳- فواید گروه های لینکدین

۱۴- روابط عمومی در لینکدین

۱۵- اهداف حضور در توییتر

۱۶- درآمدزایی با توییتر

۱۷- ایجاد پروفایل توییتر

۱۸- تکمیل پروفایل توییتر

۱۹- تولید و انتشار توییت

۲۰- ساختار توییت

۲۱- آنالیتیکس توییتر

۲۲- هشتگ یابی در توییتر

 

________________________________________________________________________________________________

۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷ 

  ۸۹۷۸۶۱۴۸ 

۰۹۱۹۹۹۲۰۶۸۵

https://t.me/NaabBusiness 

 NaabBusiness.ir