دوره برگزار شده است.

وبینار نکات و ترفندهای لینکدین و توئیتر

دوشنبه ۸ اردیبهشت 

ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰

 

رایــــــگــــان

 

چرا لینکدین را بیاموزیم؟ 

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای مخصوص کسب و کار است. محتوای این شبکه اجتماعی کاملا کاری است و باید با شغل و کسب و کارتان مرتبط باشد.
با ایجاد پروفایل در لینکدین، شبکه مخاطبین حرفه ای خود را گسترش می دهید و با دیگر شرکت ها، مدیران و کارمندان ارتباط برقرار می کنید. لینکدین رزومه آنلاین شماست.
بهترین مکان برای به روز شدن اطلاعات شما در مورد کسب و کارتان است. آنچه را می دانید به اشتراک می گذارید و آنچه را نمیدانید جستجو می کنید.
در گروه های لینکدین شما می توانید با افرادی که به شما و کسب و کارتان کمک خواهند کرد، ارتباط برقرار کنید.
شرکت ها می توانند صفحه اختصاصی خود را ایجاد کنند و خود را در معرض دید دیگر کاربران قرار دهند و فعالیت های خود را به اشتراک بگذارند.
در لینکدین موقعیت های شغلی موجود در سازمانها قرار داده میشه و مدیران نیروی کار مورد نیاز خود را به دست می آورند.
لینکدین یک شبکه کاری جهانی است و همه کارفرمایان در سراسر جهان می توانند رزومه شما را ببینند، همچنین اگر می خواهید کاری در جای دیگر جهان را شروع کنید بهترین جا برای جستجوی شماست.

 کاربردهای لینکدین در :

·         کسب و کارهای کوچک

·         کسب و کارهای بزرگ و سازمانی

·         کسب درآمد شخصی (Freelance)

·         بازاریابی B2C

·         بازاریابی B2B

·         بازاریابی بین المللی

·         برندسازی شخصی

·         وب برندینگ

·         شبکه سازی و بروکری

·         استخدام و جذب و همکاری

توئیتر چیست؟

یک شرکت، برای ارتقاء میزان ارتباط خود با مشتریان از توییتر استفاده می‌کند، از این طریق محبوبیت خود را نسبت به رقبا بالا برده و مانند یک باشگاه مشتریان از مشتریان بالقوه خود استقبال می‌کند، زیرا آن شرکت هم بعد از ساختن یک حساب کاربری، یک توییتری است و می‌تواند از ابزارهای مختلفی مانند طنز، نکته سنجی و هشتگ‌های روز حرفی برای گفتن داشته باشد که مخاطب را توسط محتوای خود جذب کند.

یکی دیگر از کاربردهای توییتر استفاده از آن در دیجیتال مارکتینگ است. توییتر علاوه بر اینکه خود درازای مبلغی توییت‌ها را به مخاطبان هدف‌گذاری شده نمایش می‌دهد، پایگاهی برای جذب مخاطب توسط محتوا هم هست. محتوای درجه‌یک مخاطبین درجه‌یک را جذب می‌کند و محبوبیت را افزایش می‌دهد. بنابراین توییتر بستری مناسب برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فراهم آورده که در آن می‌توان به‌طور مستقیم از سلبریتی‌ها و افراد محبوب کمک گرفت و پیام خود را از زبان آن‌ها و با ادبیات مناسب  به مخاطبان رساند. نکته قابل‌توجه در توییتر این است که، بسیاری از سلبریتی‌ها و سیاستمداران نسبت به کاربران عادی، دنبال کنندگان کمتری دارند و این برای فعالان دیجیتال مارکتینگ فرصتی را ایجاد می‌کند تا با هزینه‌ای کم، محتوای باکیفیت و منحصربه‌فرد مخاطبان بسیاری را جذب نمایند، البته بهتر است محتوای تولیدشده توسط  یک فرد متخصص در زمینه توییتر تولید و نشر یابد.

مدرس وبینار:

شهرام مهیاری

مدیردیجیتال مارکتینگ دلتابان

مدرس و مشاور بازاریابی در لینکدین و توئیتر

ثبت نام در وبینار:

ارسال مشخصات به لینک زیر در واتساپ

https://wa.me/989199920685