سمینار بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

دوره برگزار شده است.

به نام خدا

سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

Seminar on Digital Marketing in the Tourism and Hospitality Industry

به همراه ۸ کارگاه تخصصی و برگزاری رسمی جلسات مذاکره B2B بین فعالان گردشگری و فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات

 

زمان برگزاری: سمینار- چهارشنبه ۲۴ مرداد، کارگاه های تخصصی پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مرداد ۹۷ – هتل بین المللی لاله تهران

با اعطاء گواهینامه رسمی شرکت در سمینار و کارگاه ها از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، موسسه کسب ناب و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا

** با توجه به برگزاری آزمون های جامع مدیریت فنی دفاتر و راهنمایان، کارگاه های تخصصی در تاریخ های پنجشنبه ۱۵ و  جمعه ۱۶ شهریور ماه مجددا برگزار می گردد.**

همراه با ۴۰ درصد تخفیف اقامت در هتل لاله برای شرکت کنندگان این برنامه

 

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است. ورود ابزارهای دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی باعث شده شیوه های بازاریابی، فروش و تبلیغات در این صنعت هم متحول شود.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی و ویدیو مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار های حوزه گردشگری را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.

این رویداد فاخر در صنعت گردشگری و مهمان نوازی متشکل از سمینار یک روزه، ۸ کارگاه تخصصی و جلسات مذاکره  B2Bمی باشد که طی سه روز برگزار می شود.

در روز اول و در صحن سمینار نکات و مسائل مدیریتی، اجرایی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ ارائه و بحث می شود. در روز دوم و سوم به صورت تخصصی ۸ عنوان از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ۸ کارگاه ۲ ساعت ارائه می شود. در طی برگزاری سمینار و کارگاه ها و در دو ساعت آخر سمینار به طور رسمی جلسات مذاکره B2B ما بین فعالان صنعت گردشگری و آژانس ها و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال برگزار می شود.

پس از برگزاری موفق اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش خدمات گردشگری و پنج رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ توسط گروه بازاریابی کسب ناب (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)، این سمینار با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شودکارگاه های تخصصی این رویداد نیز با همکاری گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریفطراحی شده است.

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این سمینار و کارگاه های آن، گواهینامه شرکت در سمینار و کارگاه ها از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، موسسه کسب ناب و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) اعطاء می شود.

 

سرفصل های سمینار:

۱.مفاهیم و تعاریف بازاریابی نوین در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

      آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری

 ۲.معرفی پلتفرم های آنلاین B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

      آقای امیر حسین جعفری – مدیر عامل شرکت علاء الدین

 ۳.بازاریابی دیجیتال مقاصد گردشگری

      آقای جعفر با پیری – دکترای مدیریت گردشگری و مترجم اصلی کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری

 ۴.نقش محتوای تولید شده توسط کاربران در بازاریابی دیجیتال خدمات گردشگری و مهمان نوازی

      آقای کامران عسگری – مدیر عامل وبسایت لست سکند

 ۵.بازاریابی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی – ارائه تجربیات موفق در شبکه های اجتماعی

      امیدرضا کاظمی –  مدیر کل هتل سرای عامری‌ها

 ۶.چالش های دیجیتال مارکتینگ در صنعت گردشگری و مهمان نوازی

      آقای مهدی عنبر- معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران

 ۷.استارتاپ‌ها و استراتژی های اثربخش بازاریابی دیجیتال در مراحل مختلف کسب و کار

      خانم کتایون سپهری – مدیر عامل شتاب‌دهنده و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه منش

 ۸.فرایند اجرایی و مراحل حقوقی گرفتن وب سرویس های گردشگری

      آقای علی تیماج‌چی – مدیر عامل شرکت فرانگر

۹.بازاریابی و تبلیغات در صنعت هتلداری

      آقای عباس بیدگلی- معاون بهره‌برداری خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران

۱۰.ضرورت شکل گیری شرکتهای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری  

      آقای محمد ابراهیم لاریجانی – مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور

 

برگزاری جلسات رسمی مذاکره B2B

در این جلسات مذاکره فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی می توانند با حضور در میزهای مذاکره B2B با  آژانس ها و شرکت های فعال در صنعت تبلیغات، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال به صورت مستقیم مذاکره کنند.این مذاکرات مستقیم می تواند به توسعه شبکه کاری و تجاری بین فعالان صنعت بازاریابی و تبلیغات و فعالان صنعت گردشگری و مهمان نوازی بسیار موثر باشد.

 

کارگاه های تخصصی:                                                                                                       

      ۱.آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)

           آقای میرهادی رادی – مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف

      ۲.بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

          آقای رضا شیرازی مفرد – موسس و مدیر وب سایت های وب ۲۴ و سئو ۲۴

      ۳.تبلیغات در گوگل (Google AdWords) و تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)

          آقای امیرحسین امیری – دارای مدرک Google AdWords از گوگل

      ۴.بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)

          آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری – مدرس و متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی

      ۵.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

         آقای مهدی فریمانی- دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف

      ۶.بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

          آقای بابک نقاش – مدرس و مشاور ارشد تولید و بازاریابی محتوا

      ۷.اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

          آقای مهدی فروغی –  دانش آموخته MBA دانشگاه صنعتی شریف – مدیر بازاریابی بیمیتو

      ۸.ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)

 

تخفیفات:

  1. ثبت نام گروهی از ۲ نفر مشمول ۲۰% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO20
  2. ثبت نام گروهی بیش از ۲ نفر مشمول ۲۵ % تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GR025
  3. دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از ۲۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU20

 

  در صورتی که تمایل به ثبت نام، از طریق فرم دارید؛ می توانید فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل به دبیرخانه ارسال فرمایید.

**دریافت فرم ثبت نام**

بازاریابی گردشگریتلفن دبیرخانه :۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷    فکس :  ۸۹۷۸۶۱۴۸

کانال تلگرام:  https://t.me/UT_CM

وب سایت: www.NaabBusiness.ir 

نام برنامه زمان شروع و پایان مدت زمان
پذیرش 8 الی 8:3030دقیقه
شروع و خوش آمد گویی8:30 الی 930 دقیقه
1. مفاهیم، تعاریف و بازاریابی نوین در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای اشکان بروج - مدیر آکادمی گردشگری
9 الی 9:4545 دقیقه
2. معرفی پلتفرم های آنلاین B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای امیر حسین جعفری - مدیر عامل شرکت علاء الدین
9:45 الی 10:3045 دقیقه
پذیرایی و توسعه شبکه کاری10:30 الی 1130 دقیقه
3. بازاریابی دیجیتال مقاصد گردشگری
آقای جعفر با پیری- دکترای مدیریت گردشگری و مترجم اصلی کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری
11 الی 11:4545 دقیقه
4. پلتفرم خدمات تجارت آنلاین سفر و نقش ارزیابی خدمات گردشگری و مهمان‌نوازی
آقای کامران عسگری- مدیر عامل وبسایت لست سکند
11:45 الی 12:3045 دقیقه
5. بازاریابی دیجیتال در شبکه‌های مجازی - ارائه تجربیات موفق در شبکه های اجتماعی
امیدرضا کاظمی - مدیر کل هتل سرای عامری‌ها
12:30 الی 13:1545 دقیقه
نماز، ناهار و توسعه شبکه کاری13:15 الی 14:3045 دقیقه
6. چالش های دیجیتال مارکتینگ در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای مهدی عنبر- معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
14:30 الی 15:1545 دقیقه
7. استارتاپ‌ها و استراتژی های اثربخش بازاریابی دیجیتال در مراحل مختلف کسب و کار
خانم کتایون سپهری – مدیر عامل شتاب‌دهنده و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه منش
15:15 الی 1645 دقیقه
8. فرایند اجرایی و مراحل حقوقی گرفتن وب سرویس های گردشگری
آقای علی تیماج‌چی – مدیر عامل شرکت فرانگر
16 الی 16:3030 دقیقه
9. بازاریابی و تبلیغات در صنعت هتلداری
آقای عباس بیدگلی- معاون بهره‌برداری خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران
16:30 الی 16:4515 دقیقه
10. ضرورت شکل گیری شرکتهای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری
آقای محمد ابراهیم لاریجانی - مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
16:45 الی 1715 دقیقه
16. برگزاری رسمی جلسات مذاکره B2B بین فعالان گردشگری و فعالان بازاریابی و تبلیغات17 الی 19 120 دقیقه